Besøgstæller

lørdag, januar 16, 2016

FO 1

Så er mine Tickers opdateret og årets første strik er færdigt. En Efterfølger til min grandniece Tilde som er blevet 10 år.
Tilde er min nevøs datter og jeg elsker at strikke til den gren af familien - min bror og hans børn og børnebørn :-D
Min svigerinde strikker ikke, derfor er det altid mig som har strikket til dem og det bliver altid modtaget med kyshånd :-D
Jeg er igang med Efterfølger nr.2.  Tildes kusine Anna, som blev 10 i september, skal ikke snydes.

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

den er super sej, og hvor er hun blevet stoooor!
kh.fra Island
Frida

annestuds sagde ...

Ja hun er blevet lang, men der er også noget at gå efter :-D Far Jeppe er 193cm, men mor Stine kun knap 170cm. Lige nu ser det ud til at både Tilde og August kommer til at ligne Jeppe i højden :-D Lillebror Sofus er også en stor kleppert. Med sine nu 10mdr. er han nu både i vægt og højde større end Jakob var i da han var 1 år :-D